Karakter boyutu :
Metni küçült
Metni büyüt
Erdoğan'dan heykel tepkisi
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kocaeli'de yapılan heykeli hakkında, 'Bizim değerlerimize terstir.' dedi.
13 Eylül 2017 Çarşamba 13:22
 Bu Haberi Paylaş


 Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, ATO Congresium'da Belediye Başkanları Toplantısı'na katıldı.

"BİZİM DEĞERLERİMİZE TERSTİR"

 Erdoğan toplantıda yaptığı konuşmada, "Bazı belediyelerimiz şahsımın heykelini yapmışlar. Tabii bunu duyunca ben çok üzüldüm. Değerli arkadaşlar bu bizim değerlerimize terstir. Ben ne heykelimin dikilmesini istiyorum, ne masklar yapılmasını istiyorum. Bundan sonra lütfen bu yanlışlara düşmesinler. Ben heykelimin yapılmasını istemiyorum, heykel değil hizmete yönelik eserler yapsınlar. Bunların bizim değerlerimizle çatışan şeyler olduğunu bilsinler." dedi.
  UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
Toplam (0) adet yorum eklenmiştir.
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
SON YORUMLAR
@Mahmut Altunhan
Amin. Allah razı olsun.
19 Eylül 2017 Salı 04:34
@MEHMET GÜLTEKİN
ALLAH BU RAMAZANDA LANETLİ IRKÇI İNSANLARI KAHRETSİN
16 Haziran 2017 Cuma 14:09
@Ziyaretci
Bir bingöl vatandaşı olarak bingölden utanıyorum yolları berbat yıkık dökük utanıyorum bingöl halkı bunu hak etmiyor üç dönemdir bingöl oy pusulasında birinci geliyor ve bingöle ne hizmet yapılıyor nede güzel şeyler baştakiler sesleniyorum bugün varsınız yarın yoksunuz bari varken eseriniz olsun inalı mahallenin yollarını görmenizi tasfiye ediyorum
08 Haziran 2017 Perşembe 01:43
@ahmet gökalp
Aynen başkanım katılıyorum bizahmet buyursunlarda nasıl adamcılık var gursunler
08 Haziran 2017 Perşembe 00:39
@abdulmuttalip
Helal olsun size çolingiklerim
20 Mayıs 2017 Cumartesi 20:06
@Ziyaretci
çok güzel bir imkan
03 Nisan 2017 Pazartesi 08:51
@Ziyaretci
Allah rahmet eylesin.
14 Kasım 2016 Pazartesi 14:48
@Ziyaretci
KOMSER YARDIMCISI CAĞFER AKCAN MI
21 Temmuz 2016 Perşembe 15:45
@Bünyamin Özçelik Çengelköyün halkndan
Biz köyümüzü ne pkkya ne ermenilere veririz biz bu köyde iki şehit verdik bu köyde. Ermeni soykırım şimdi dava açyr ve devlet kendi halkını dışarı atp ermeni soykırım ları yerleştirecek kadar vijdansz olamaz devletimize sonsuza kadar güveniyoruz eminizki bizleri bu köyden çıkaayaktr....
16 Haziran 2016 Perşembe 18:42
@yeter artık !!
burdan belediyeye sesleniyoruz lütfen kırmızı ışıklardaki dilencileri bingölden gönderin yeter artık antep urfa hatay çingeneleri gelmiş yerleşmiş kendinelerini suriyeli olarak tanıtıyorlar ve duygu sömürtüsü yapıp insanları kandırıyorlar gazate olarak bir manşet yapın bu rezilikten kurtarın bu insanları
25 Mart 2016 Cuma 20:07
NAMAZ VAKİTLERİ